Followers

Thursday, June 23, 2011

Jurata, Poland



163_6391

163_6373

42 comments:

  1. Very nice shots with lovely light,
    i like this very much Maria.

    Greetings and a nice evening, Joop

    ReplyDelete
  2. There is an amazing light, light grey-blue,very attractive especially with the parachutes.
    Greetings, DeeBee

    ReplyDelete
  3. Nydelige bilder, for et fantastisk lys!
    Liker meg også bedre på land med fotokameraet.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Mio

    ReplyDelete
  4. Virkelig fine bilder på hver sin måte - spenning og ro.

    ReplyDelete
  5. Great shots!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.

    ReplyDelete
  6. Great photos for SWF!Awesome!
    Have a nice weekend!

    ReplyDelete
  7. That second photo Maria is stunning - truly one of your best, I love it. The lighting, the reflections, the composition, the all of it.

    ReplyDelete
  8. Jättefint! Bra!

    Trevlig midsommar! :-)

    ReplyDelete
  9. Vilken vacker plats och en fantastisk himmel! Jättehärliga bilder från dej :)

    ReplyDelete
  10. Me gustan mucho las dos fotos pero la segunda es espectacular.
    Un saludo

    ReplyDelete
  11. Veldig vakkert! Helige sommerbilder fra Polen.
    Ønsker deg en flott helg:-)

    ReplyDelete
  12. Fantastiskt vackra och fina bilder!
    Njuter!
    Glad midsommar!

    ReplyDelete
  13. Wow, dette var flott! Spesielt bilde 2. God midtsommerhelg!

    ReplyDelete
  14. Det var kjempefine bilder som jeg forelsket meg i!:) Ønsker deg en kjempefin fredag, og en riktig god og fin helg!:)

    ReplyDelete
  15. Virkelig smukke billeder du viser her.
    God weekend
    Kh Inge

    ReplyDelete
  16. Let's fly away! :) I think this sport is for braves.
    Beautiful photos!

    ReplyDelete
  17. Virkelig flotte bilder.
    Ha en fin helg

    ReplyDelete
  18. Herlige bilder! Flott natur! :D

    ReplyDelete
  19. Stilige bilder begge to, likte de godt - veldig vakkert!! Ha en fin helg :) Klem

    ReplyDelete
  20. oh my! so stunning...great shots! thanks for dropping by!

    ReplyDelete
  21. Disse bildene var helt magiske!! Utrolig vakre :)

    ReplyDelete
  22. Herlige bilder! Ser jo utrolig spennende ut det der, men kreves nok litt trening! Men flotte bilder blir det av slikt - vakkert det med fuglene strødd utover vannet også! Nydelig lys!

    ReplyDelete
  23. Nydelige bilder! Jeg må bare si at jeg får mer og mer lyst til å besøke Polen etter alle de flotte bildene dine :-) Men, hehe, jeg tror jeg holder meg på bakken jeg også :-) Ønsker deg en fin helg!

    ReplyDelete
  24. Hi Maria !

    I'm a GREAT fan of your photography of all the beautiful wide open spaces.

    Have a SUPER weekend !

    ReplyDelete
  25. Beautiful, especially the light in the second shot.

    ReplyDelete
  26. Godt arbeid Hilsen fra ...
    Abstract tekst og refleksjon.

    ReplyDelete
  27. To vakre bilder med flotte farger og vakre himmel.
    Hilsen .-

    ReplyDelete
  28. Sehr schöne Bilder.

    Gruß
    Noke

    ReplyDelete
  29. Sporty og kjempefint bilde!! Ufattelig flott lys i det!!
    Kunne du ikke tenkt deg å prøve det da eller nøyer du deg bare med å være tilskuer???

    ReplyDelete
  30. Vakkert! Jeg likte nr 2 spesielt godt :)

    ReplyDelete
  31. Wow, det var et utrolig vakkert bilde!!! Fantastisk lys på det første bildet altså! og det så veldig kult ut å kite! Kanskje jeg skal teste det når jeg skal til Essaouire i oktober...
    Ha ei fortsatt fin helg!
    Mvh
    Lise

    ReplyDelete
  32. Ja hva skal en si her da som allt ikke er sagt ;) Helt utrolig flotte bilder :D WOW Fortsatt god helg !

    ReplyDelete
  33. Så flott du har fotografert surfere og fugler!

    ReplyDelete
  34. Vakkert på flere måter ... mange har kommentert lyset, og det må jeg også! Bildene dine skaper en nydelig stemning. Veldig bra utført!

    ReplyDelete
  35. Look at the sky in the top shot, it's fantastic! The bottom image shows the meaning of peacefulness. Just beautiful.

    ReplyDelete
  36. Piękne zdjęcia i nasze morze. Byłabym tylko obserwatorem tych odważnych "fruwających" ludzi, sama nigdy bym się nie odważyła. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  37. Gostei bastante destas duas fotos

    ReplyDelete