Followers

Sunday, June 12, 2011

Hjemmelengsel - Some few pictuers from home

 

Dette er områder fra hjemmebyen min, Gdynia I Polen. Alt skjer ved havet,

som åpner opp for pusten og leger alle sår. Hele verden kan svikte, men aldri havet.

Havet tar imot uansett årstid, med sin buldrende lyd, sjøsprut,

spektakulært lys og uendelig horisont.

Og nå vil jeg til havet!

Oh, just home sick.

DSC_0238

From molo in Orlowo, Gdynia, Poland

DSC_0251

Fishermens stuff

170_7052

Maybe I would paint her in different colours, but she is lovely in this light.

Fishermens boat.

15 comments:

  1. Så deilig å se. Jeg lengter også, men snart tilbake. Flotte bilder av et vakkert sted. Well done.

    ReplyDelete
  2. Ja też kocham swoje morze i często je pokazuję, dzisiaj też będę podziwiać fale i oddychać morskim powietrzem.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Flott billedserie ... jeg kan godt forstå du lengter tilbake! Jeg elsker havet og derfor trives jeg så godt her i Nevlunghavn.

    Ha en fortsatt fin pinsehelg!

    Irene

    ReplyDelete
  4. Nydelige bilder, falt helt for det siste bildet ditt.
    Kan godt forstå du lengter tilbake.
    Jeg er også glad i havet og er glad vi ikke bor så langt vekke fra havet.
    Ha en fortsatt fin pinsehelg.
    Mio

    ReplyDelete
  5. Jeg skjønner godt at lengter dit, du har formidlet et fantastisk sted! Å være ved havet et så herlig, og bildene dine er nydelige. Jeg har en drøm om å flytte til havet, og selv om den aldri kommer til å gå i oppfyllelse er det en veldig god drøm å ha :-)Er det din båt siden du snakker om å male den? I såfall skjønner jeg enda mer at du lengter tilbake :-) Kos deg videre med pinsen!

    ReplyDelete
  6. Vackert värre, fint komponerade allihop!

    ReplyDelete
  7. Nydelig bilder! Jeg har også alltid hatt en lengsel mot havet, og føler det er et av de få stedene jeg virkelig kommer i "hvile-modus" og kan la tankene løpe fritt. Så jeg forstår din lengsel!:)
    Klem Anne Karin

    ReplyDelete
  8. Piekne, szczególnie ostatnie! Wspaniałe światło:)

    ReplyDelete
  9. All shots are very nicely composed but the boat on the bottom is my favourite. What a beautiful image!

    ReplyDelete
  10. Marias,
    You did a splendid job on these images. I can smell the salt air with the wind gently blowing out across the water. Enjoy your work.

    ReplyDelete
  11. Veldig bra bilder! Flotte farger - og det siste er fantastisk flott perspektiv!

    ReplyDelete
  12. Havet er vakkert! Jeg kunne ikke klare meg uten over lengre tid, så har jeg heldigvis nok av det her. Bildene dine er flotte, særlig det siste falt jeg veldig for.

    ReplyDelete
  13. Great shots Maria

    specially the last one !

    greetings from Holland, Joop

    ReplyDelete