Followers

Tuesday, February 7, 2012

No snow, please

Dreaming
about
whatever
but
snow

36 comments:

  1. Hej Maria!

    vi har inte mycket snö i Skåne denna vintern, bara kyla
    jag förstår dig verkligen, att du drömmer om något annat
    vintern är inte min favorit årstid
    man skulle kanske vara en björn och gå i ide :)
    din bild är mycket vacker

    Önskar dig en bra vecka

    Susanne

    ReplyDelete
  2. So beatifull image!
    I really can give you a litlle bit snow. Please. We have it so much.

    ReplyDelete
  3. Gdyby pod chmurami było biało, też by ładnie wyglądało ( na zdjęciu). Pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
  4. Nå har jeg kost meg her inne på bloggen din en stund.
    Mange artige og lekre bilder.
    Jeg legger meg til som følger,
    Det skal bli moro å følge deg videre.

    Ha en fin kveld!

    ReplyDelete
  5. I enjoy clouds Maria!!! a big greating!.

    ReplyDelete
  6. Bellissimo cielo,peccato sia un cielo invernale.
    Un saluto,Francesca

    ReplyDelete
  7. You don't like snow Maria?
    Nice regist of that weather

    ReplyDelete
  8. Piękne niebo i światło... Śnieg jest piękny ;)
    U nas nie było go prawie wcale...
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Vacker himmel med mycket dramatik i molnen.
    Ha en trevlig kväll
    Marianne

    ReplyDelete
  10. It's a fantastic picture with lovely light and colors.

    Greetings, Joop

    ReplyDelete
  11. So beautiful picture of clouds!

    ReplyDelete
  12. such a beautiful sky perhaps filled
    with wonderful little white cold stars ???
    falling down only on the trees
    at the top of the hills !

    ReplyDelete
  13. A wonderful sky. You make us dreaming

    ReplyDelete
  14. Spectacular sky! And sorry, but I can allow myself imagine the snow falling ;) But for you I would send a couple of dragons :)

    ReplyDelete
  15. Dette var et vakkert bilde av skyene, flotte farger!

    ReplyDelete
  16. Alors tu ne veux pas de neige, alors ne viens pas chez moi , il en a pour ceux qui en veulent et encore plus !

    ReplyDelete
  17. Lovely cloud formation, looks like it is nearing sunset.

    ReplyDelete
  18. Nydelig bilde. Må si jeg liker snøen også jeg da, men kunne godt vært kortere vinter. Fine bilder blir det hvertfall hos deg i alle årstidene:)

    ReplyDelete
  19. Beautifully dramatic tones and light!

    ReplyDelete
  20. You have captured a spectacular sky, appears painted by Velazquez .... Greetings Maria.

    ReplyDelete
  21. A falta de nieve nos tres unas nubes espectaculares, bella toma.

    Saludos.

    ReplyDelete
  22. only one word: Stunning !!!

    hugs ♥

    ReplyDelete
  23. Så vakker himmel ... lyset er magisk! Og dere har kommet dere til fjells? Håper dere slipper gråværet som henger over byen igjen. Var et glippe i skylaget i ettermiddag og jeg så månen komme opp. Men utsikten er begrenset nå. Ikke så farlig for min del, for jeg har begynt å pakke litt. Fredag morgen drar vi avsted. Er veldig klar for å kle meg i lett sommertøy! Ha fine dager og kos dere masse!

    Klemmer fra Irene

    ReplyDelete
  24. Beautiful dream, is special for its color ... how much peace it brings ...
    A hug.

    ReplyDelete
  25. The sky on this one is awesome! Well done Maria :)

    ReplyDelete
  26. Nydelig himmel og vakkert lys...god stemning ; )
    Ha en fin dag! ; )

    ReplyDelete
  27. SKønne farver på himlen...;-D

    ReplyDelete
  28. Kjempeflott lys - kjempeflotte kontraster!

    ReplyDelete
  29. Means yellow in the clouds snow in norway? But what a great sky.

    ReplyDelete
  30. Have a spectacular blog I stay to learn greetings from Canary Islands

    ReplyDelete
  31. Nydelig bilde, men er vel ikke så lett å unngå snø i disse tider :)

    ReplyDelete
  32. jeg liker himmelen når den er slik : ) et herlig bilde !!

    ønsker deg en fin kveld.

    ReplyDelete