Followers

Tuesday, August 21, 2012

Blondies on the beach




26 comments:

  1. A szatynek i brunetek nie było na plaży ?, oczywiście to żartobliwe pytanie :). Pierwsze zdjęcie jest prześliczne. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. The first is the cutest blonde:))

    ReplyDelete
  3. brakuje jeszcze takiej w sędziwszym wieku ;)

    ReplyDelete
  4. Vakre "i øyeblikket" bilder, Maria. Spesielt det første. Lurer på hva denne søte jenta tenker på.

    ReplyDelete
  5. Which blond is the natural blond? Number one. She's a purest--at least for now :)

    ReplyDelete
  6. Hmmm, driver du med smugfotografering av blondiner? Hehe .... fasinerende uansett hårfarge, å fange mennesker gjennom kameralinsa. Ofte oppdager jeg at jeg har fått med mye mer når jeg får bildet opp på skjemen. Uttykk, bevegelser som kan skape historier. Hva tenker de på, hvor skal de, osv. Bildet av jenta er nydelig fanget. Hun er bare sååå yndig!

    Her har det blitt lite bloggtid, har holdt på i hagen i hele kveld. Får ikke somle så sent i kveld, blir en lang og spennende dag i morgen :o)
    Gleder meg!

    Nattaklem

    ReplyDelete
  7. J'ai une préférence pour l'insouciance blondeur de la première photo.
    Très douce, très naturelle...

    ReplyDelete
  8. De bien belles plages agrémentés de jolies blondes ! bravo !

    ReplyDelete
  9. Retratos bellos y muy naturales, me gustan mucho. Abrazos desde Sevilla.

    ReplyDelete
  10. Hej Maria!
    Vackra bilder på vackra blondiner från en mycket vacker strand. Ja, det kan väll inte bli mycket bättre än så.
    Ha en fin dag!
    /Ingmar

    ReplyDelete
  11. Fine øyeblikk av vakre jenter! Er ikke så flink til å ta bilder av fremmede folk jeg - er så redd de skal bli sinte av å få kamera rettet mot seg. :-)

    ReplyDelete
  12. buenos pillados!...la primera es muy bonita.
    SAludos.

    ReplyDelete
  13. Hello Maria,
    Nice beach shots!! Funny to see enjoying these people.
    Wonderful.

    Greetings, Marco

    ReplyDelete
  14. Hehe, flotte bilder! Tror jeg liker det siste best.., kan se ut som det er sexy å røyke?

    God kveld til deg:-)

    ReplyDelete
  15. Flotte bilete!

    Ang.kommentar på min blogg:
    Kanskje ikkje?
    Men for meg er desse orda mest metaforiske ..
    Det finst så mange som opplever å bli satt til side..
    Og kjenner på at ingen har bruk for dei lenger!

    Takk for kommentaren :-)

    ReplyDelete
  16. Flotte bilder! Fantastisk fin stemning i bildet av den lille jenta,- nydelig! er som VALKYRIEN litt småpysete på å ta bilder av mennesker, er redd de blir sinte,- men du, som jeg har lyst mange ganger!
    :)

    ReplyDelete
  17. Dear Maria,

    very sensitive and empathetic Impressions !!!

    cordially greetings my dear friend,
    isabella

    ReplyDelete
  18. Dziecie urocze, papieroch obrzydliwy.

    ReplyDelete
  19. Very nice :-)
    Ha en fin helg!

    ReplyDelete
  20. Blonds have mot fun!!? sies det, men jammen om jeg vet helt, he he Synes i grunn det er litt kjekt å være litt mørkere å. Flotte øyeblikksbilder Maria, god på det du!! Den siste blondinen her har jo funnet sin Prince å, o lykke :-)))

    Jøjje min det hadde vært kjekt med tur ja!! kjekt med tur SAMMEN, uansett hvor spør du meg. Så til neste år bare må vi ha som mål å treffes, utveksle diverse iblandet masse god met, vin og letter. Hørte Fru Irene håper på skoleplass, men uansett, ei helg må hun kunne få til. Hadde vært superkjekt.

    Anneklem.

    ReplyDelete